فشار خون بالا در PKD دلایل چه هستند و چگونه آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا در PKD دلایل چه هستند و چگونه آن را پایین تر

فشار خون بالا در PKD چه دلیلی و چگونه آن را کاهش هستند؟ شما می دانید، PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ژنتیکی است، با این بیماری می رود بدتر علائم بیشتر و بیشتر رخ داده خواهد شد و فشار خون بالا یکی از شایع ترین است.
چرا فشار خون بالا می رود در PKD؟
PKD یک نوع بیماری ارثی است. این است که با کیست های متعدد در حال رشد در کلیه برجسته. این کیست ها می تواند بزرگ تر و ظلم و ستم به بافت کلیه عادی، که باعث می شود کلیه ایسکمی و anoxic و ترشح رنین تر، فشار خون بالا به طوری رخ می دهد. اگر فشار خون بالا می تواند در زمان نمی تواند کنترل شود، آن آسیب تشدید کلیه را حفظ خواهد کرد، و در این زمان، سطح کراتینین سرم افزایش خواهد یافت، وضعیت تحقیر امیز باعث فشار خون در حفظ و افزایش است.
چگونه به کاهش فشار خون بالا ناشی از PKD؟
کلید درمان عبارت است از درمان PKD، کاهش فشار که کیست به کلیه، طولانی تر و یا جلوگیری از توسعه فیبروز کلیوی.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند شریان کلیوی گسترش، افزایش جریان خون کلیه، بهبود گردش خون، تغییر فعالیت دیواره کیست و افزایش نفوذپذیری، که می تواند مایعات کیست دور کنند و جلوگیری از سلول های دیواره کیست ترشح مایعات کیست و می تواند کیست را از ریشه کوچک.
ماده فعال نیز برای از بین بردن ظلم و ستم که کیست به اطراف بافت کلیه و بهبود وضعیت کم اکسیژن ایسکمیک، افزایش dilators عروق، ترویج گردش خون، که می تواند فشار خون را به تدریج کنترل شود مفید است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: